Blog da Carolina Teixeira: Valentine ♥
Image Map

Valentine ♥


Love, it's a special day,we should celebrate and appreciate.That you and me found something pretty neat and I know some say this day is arbitrary. But it's a good excuse to put our love to use. Baby I know what to do, baby I will love you.Love, I don't need those things.I don't need no ring.I don't need anything. But you with me, cause in your company I feel happy oh so happy and complete. So won't you be my honey bee.Giving me kisses all the time.Be mine, be my valentine.





Nenhum comentário:

Postar um comentário

- Seu comentário é MUITO importante para o blog. Por isso, antes de ir embora, deixe aqui o seu recadinho!

- Se você for seguir o blog ou qualquer uma das minhas redes sociais, avise que eu retribuo o mais rápido possível.

Obrigada pela presença.
Beijos da Carol ♥

Formulário de contato

Nome

E-mail *

Mensagem *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...