Blog da Carolina Teixeira: Don't cha?
Image Map

Don't cha?


I know you like me.I know you do.That's why whenever I come around she's all over you.And I know you want it ,it's easy to see.And in the back of your mind I know you should be on with me. Don't cha wish your girlfriend was hot like me? Don't cha wish your girlfriend was a freak like me? Don't cha wish your girlfriend was wrong like me? Don't cha wish your girlfriend was fun like me?
Don't cha?








usahduhsad' imaginem uma pessoa MÁ?
EU!

Nenhum comentário:

Postar um comentário

- Seu comentário é MUITO importante para o blog. Por isso, antes de ir embora, deixe aqui o seu recadinho!

- Se você for seguir o blog ou qualquer uma das minhas redes sociais, avise que eu retribuo o mais rápido possível.

Obrigada pela presença.
Beijos da Carol ♥

Formulário de contato

Nome

E-mail *

Mensagem *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...